براي خريد يك رپورتاژ آگهي خوب بايد به چه نكاتي توجه كرد؟

۲۴ بازديد

خريد مستقيم رپورتاژ آگهي در عصر حاضر مي تواند براي كسب و كارها بسيار مفيد باشد و مزيت هايي مانند افزايش اعتبار نزد موتورهاي جستجو به سايت ما، تبليغ مستقيم در سايت ها و تاثير مثبت در سئو سايت داشته باشد. رپورتاژ آگهي و خريد مستقيم آن نيز يكي از روش هاي بسيار موثر در لينك سازي است كه در مدت زمان كوتاه تاثير بسيار چشمگيري در بهبود سئوي سايت شما دارد. در صورتيكه نحوه نوشتن رپورتاژ آگهي رعايت نشود، سيگنالي كه براي موتورهاي جستجو مانند گوگل ارسال مي شود، نشان از معتبر بودن سايت شما را دارد، موضوعي كه در نهايت به بهبود رتبه سايت شما كمك بسياري مي‌كند.

فروش انحصاري رپورتاژ آگهي

رپورتاژ آگهي يكي از روش هاي هوشمندانه براي دستيابي مخاطبين هدف شما با قرار دادن محتوا هاي تبليغاتي در رسانه هاي آفلاين و آنلاين است. فروش انحصاري رپورتاژ آگهي گونه اي از تبليغات هستند كه در عصر حاضر مورد توجه بسياري از صاحبان مشاغل قرار گرفته اند و بسياري از افراد جامعه از طريق رپورتاژ ها به دنبال معرفي كسب و كار خود مي باشند. عموما در محتواي رپورتاژ بين سه تا پنج كلمه كليدي به سايت اصلي شما لينك داده ميشود. در خبرگزاري هاي مطرح و معتبر رينگ بالاي موتور جستجوي گوگل و آتوريتي منتشر مي شوند و سپس براي هميشه در موتور جستجوي مورد نظر شما كه ميتواند گوگل باشد آرشيو خواهد شد.

مشاوره قبل از خريد رپورتاژ آگهي

هنگام خريد رپورتاژ آگهي براي سايت خود چند نكته وجود دارد كه در بهتر عمل كردن رپورتاژ آگهي شما تاثير مي گذارند.

نكته اول در خريد رپورتاژ آگهي اين است كه در هنگام “انتخاب سايت” بسيار دقت كنيد و كاملا تحقيق كنيد.

نكته دوم “موضوع سايت” مي باشد، براي منتشر كردن رپورتاژ آگهي خود به موضوع سايت حتما دقت نماييد و سايت انتخابي را در محدوده موضوع سايت خود انتخاب كنيد و مخاطبان خود را جذب و پيدا كنيد.

نكته سوم: اگر متن رپورتاژ آگهي را خودتان مي نويسيد به اين نكته دقت داشته باشيد كه “مختصر و كنجكاوانه” باشد مخاطب مطالبي را كه بسيار طولاني باشد نمي خواند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.